ایران اسلامی در اوج اقتدار و بالندگی است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر 'ابراهیم عزیزی ' در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن در خیابان طالقانی اهواز بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در موقعیت جنگ بدر و خیبر است و ما هر روز در حال پیشروی هستیم و دشمن عنود و مستكبر در حال عقب نشینی است و به لطف و فضل الهی روزی خواهد رسید كه اسلام و دین خدا سراسر جهان را فرا گیرد.

وی گفت: هم اكنون تمام نسخه های مكاتب مادی غرب و شرق شكست خوردند و نتیجه این شكست گرایش روز افزون اسلام در همه كشورها می باشد.

دكتر عزیزی افزود: ایران اسلامی به بركت انقلاب و رهنمودهای الهی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امتی به هم پیوسته است و پیرو خط الهی امام است و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر عظمت این امت قد علم كند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اظهار كرد: ایران اسلامی به اذعان دوست و دشمن در همه ابعاد علمی و معنوی در حال پیشرفت است و این پبشرفت در سایه رهبری دانشمند و فرزانه ، فقیه ، عادل و پیرو راه امام حسین (ع) و به بركت اتحاد و همدلی مردم به دست آمده است.

وی گفت: رهبری عزیز انقلاب اسلامی، سیاست های كلی نظام را تعیین می كنند و بر اساس چشم انداز 1404، ایران اسلامی قدرت علمی، اقتصادی و فرهنگی اول منطقه خواهد بود.

دكتر عزیزی افزود: به حول و قوه الهی همه پیشرفت های علمی و اقتصادی ایران عزیز در شرایطی بدست آمده كه دشمن انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی از جمله تحریم ها را استفاده كرده است ولی هیچكدام از این فشارها خللی در حركت عظیم ملت ایران بوجود نیاورده است.

معاون رییس جمهوری در ادامه حكومت علوی را منادی پیشرفت و عدالت در جامعه دانست و گفت: در سه دهه انقلاب اسلامی حركت عمومی نظام اسلامی به سمت ایجاد عدالت در همه ابعاد بوده است.

وی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نشانه ای از پایبندی مردم به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) خواند و گفت: این همایش حماسی، دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را بیش از گذشته منزوی و مایوس خواهد كرد.

دكتر عزیزی در ادامه با بیان اینكه انقلاب اسلامی به عنوان الگویی موفق برای كشورهای اسلامی و غیر اسلامی تبدیل شده و عرصه را برای مستكبران تنگ تر كرده است, افزود: جنبش 99 درصدی ، سران دولت امریكا را سردرگم و كلافه كرده است و این نشان می دهد موج انقلاب اسلامی اروپا و امریكا را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اوج گیری جنبش تسخیر وال استریت تاكید كرد: اقلیت یك درصدی در امریكا نمی تواند برای همیشه بر اكثریت 99درصدی مردم حكومت كند.

دكتر عزیزی در ادامه به تلاش دولت نهم و دهم برای ایجاد عدالت، پیشرفت و بالندگی و اشتغال در كشور اشاره كرد و گفت: در حالی كه میزان بیكاری در سال 1385حدود 5/14درصد بود در سال جاری به 11درصد رسیده و عزم دولت برای تك رقمی كردن نرخ بیكاری جدی است.

وی ایجاد صندوق توسعه كشور را بستری مناسب برای رونق فضای كسب و كار و اشتغال در كشور عنوان كرد و گفت: امسال 20درصد كل درآمد ارزی كشور به صندوق توسعه كشور واریز شده است و در سال 1391 این میزان به 23 درصد خواهد رسید.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینكه هنوز بسیاری از ظرفیت های اقتصادی كشور از جمله در استان زرخیز خوزستان استفاده نشده است, گفت: دولت برای استفاده از این ظرفیت ها و استعدادها در استان خوزستان در سال 1391 برنامه ریزی كرده است.

ك/3 646/320





:: برچسب‌ها: انگلستان , طبیعت , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: